söndag 15 november 2015

SÖNDAG HOS VT


 
 
 
 
 
Hejhej!
 
Hoppas ni har en fin söndag.
 
Imorse blev vi bjudna på brunch hos Amanda och Patrik, såå gott, trevligt och mysigt.
Vi sa när vi åkte hem därifrån att vi är så glada och tacksamma att vi får umgås med dom och att vi har så trevligt tillsammans (det tycker iaf vi).
 
Eftermiddagen har jag jobbat men nu har jag tagit kväller, tidigt jag vet med det börjar bli mörkt ute redan så ljusen är tända och maten (lax) står i ugnen och snart ska vi äta. Ska bli gott, jag är jättehungrig nu!
 
 
KRAM
 
 
 
 


2 kommentarer:

Sabelhagens Olivlund sa...

Vilken mysig dag. Jag ska snart också ta kväll:)
Jättefint du gjort på brickan, glaskaraffen är så fin. Och ljusstaken är en dröm:)
Kram Maria

Unknown sa...

Så koselig stemning hos dere♡
Ha en fin kveld :)