måndag 11 april 2016

SOMMARENS CYKEL






 
 
Hej!
 
 
Vilken väder vi har, strååålande sol.
Jag säger som Madicken -Jag känner livet i mig!!
 
 
 
 
I Augusti släppa IKEA ännu en NYHET, denna fantastiska cykel vid namn SLADDA.
 
Cykeln är utformad för att göra livet enklare för användaren, rost- och oljefri remdrift som håller i 15 000 km, automatiska växlar och ett smart klick-system för att haka på och av tillbehör som pakethållare och cykelväska som även fungerar som ryggsäck.
 Man kan även köpa till en praktisk släpvagn.
Cykeln är framtagen tillsammans med Oskar Juhlin, Jan Puranen och Kristian Eke från Veryday
designstudio.
 
Visst är den väl snygg..?
 
 
 
Nej nu måste jag fara iväg på lite ärenden.
Önskar er alla en fin kväll
 
KRAM


4 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Jamen den cykeln var ju supersnygg..
Att den går av sig självt är ju bara ett stort plus...;)
Å vilket dop!!
Såååååå sååååå söt och vilka fina bilder du visar...
Å fika sugen blev jag minsann...haha..

Ha en fortsatt fin dag!
Kraaaam Katarina

Sofi sa...

Gokväll vännen!

Supersnygg cykel!

Å vilket dop!
Hon är ju så bedårande söt. Fina familjen!

Önskar dig en fin kväll!

Stor kram

House and Garden by Bia sa...

Hej igen !
Skrev en kommentar i ditt förra inlägg !!
Kramis

Susanne sa...

Gillar cykeln intensivt