tisdag 22 februari 2011

Rosa



Muggar, kökshanddukar, diskborste & kakburk Green Gate, slickepottar & bytta Nordic, pajform Julias Vita Drömmar och kruka Flitiga Fredrika



Jag har inte haft så mycket färg i köket sen jag tog bort julen utan det har mest varit vita saker, så idag har jag börjat plocka fram lite rosa detaljer, en riktig mysig vårfärg tycker jag:) Blev några handdukar, burkar och annat smått & gott, men det kommer säkert fram mer saker med tiden.



Önskar er alla en skön kväll

Må så gott
Kram Susanne

15 kommentarer:

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Rosa är en härlig färg. :)) Gillar den lilla plåtasken. :)

Ha det gott.

Liza sa...

Så fina saker!
Tycker det passar så bra med lite rosa saker i köket, piggar upp när man bakar/lagar mat!

Ha en fin kväll!

KRAMAR Liza

HEMLÄNGTAN sa...

Jättefint! Ja rosa är verkligen vårens färg.

Kul att hitta hit! Fastnade för din trädgårds-kategori. Många inspirerande bilder.

/Jenny

LOTTAS HOME sa...

Härligt vårigt!
Ha en mysig kväll.
Kram Lotta

VitaVardagen sa...

Åh va fint! Jag fullkomligt älskar slickepottarna :) Kram Johanna

Ord & Känsla sa...

Helt underbara saker du har!
Gillar rosa saker, men har nog inte något i köket vad jag kan komma på.
Väldigt somrigt är det iaf;)

Kram Helena

A House With A View sa...

Visst är det jättefint med rosa, gillar greengate! Det är också superfint med puderrosa på kuddar tycker jag! ps. du har något att hämta hos mig, men bara om du vill förstås :)

Kraaaaaaaaaam aka

Ljusa vardag sa...

Jättefina, härliga vårdetaljer! I LOVE! Man blir sååå glad av dessa vårfärger. Ha en fin kväll! Mvh Anna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Underbart med rosa!!
Jättefint!

Ha en fin kväll!

Kram Annica

Unknown sa...

Ååå så fint, rosa är min favoritfärg. återkommer alltid troget varje vår.
Tack för din titt hos mig.
Kram Ing-Britt

Bruno och Mig sa...

Alla "pudriga" färger är bra efter julen. Rosa har jag lärt mig att tycka om, mycket tack vare att alla bloggar.

Gillar dina bilder.

Ha en skön dag
Kramar L

Vit dröm sa...

Så underbart med lite färg och rosa är verkligen en vårfärg :)
Tack för alla dina söta kommentarer, det värmer något oerhört! ♥
Ha en fin dag!
Kram Anna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så fint och härloga färger!
Ha en fin onsdag!
Ps... jag har en liten utlottning hos mig ifall att du vill vara med :)

Kram

Liza sa...

Tack, va snäll du är!
Ja visst är lyktan fin, gillar den jättemycket!
Är köpt på en lokal affär så jag har inget tips tyvärr, billig va den med!

KRAM Liza

Doppa.nu - Amanda sa...

Va härligt med lite färg i köket, jättefint!