onsdag 23 februari 2011

Prärieklocka


Brrr vad kallt vi har haft det idag, - 30 grader på vissa ställen här omkring men vi hade "bara" - 25 imorse. Det är tur det finns varma & sköna kläder att krypa i, härliga plädar att gömma sig under och tänder man dessutom massor av ljus så känns det ganska okej plus att mysfaktorn blir riktigt hög:)


Prärieklockan är en vacker blomma, sen är den ju dessuton Vit som är en vacker färg ♥ Det kan inte bli så mycket bättre.



Nu ska jag iväg och träffa några vänner, dricka en varm kopp te och lite tjejsnack en stund:) Det ska bli jättemysigt!

Ha en mysig kväll ni också
Kram Susanne


ps. Ett STORT TACK för Awarden jag fick av den jätte goa tjejen med Bloggen A House With A View ♥ En fantastiskt inspirerande blogg, har ni inte besökt den än så gör det. Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna:)

12 kommentarer:

Liza sa...

Åh.. är det så den heter!

Kom på att jag kan ju kolla om det finns nån lykta kvar om du vill...

Ha det så mysigt!

Kram Liza

Pernilla sa...

Usch ja, nu är jag så trött på kylan, vi hade -27 imorse:(
Fin blogg du har, jag kikar in lite då och då!
Kram

A House With A View sa...

Såå jättefin blomma!! Och kylan ja... uschan... jag skriver om den idag också, fy tusan alltså!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

A House With A View sa...

ps. glömde... tusen tack för fina ord om mig och min blogg, det värmer jättemycket :))
/aka

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hoppas du får en mysig tjejkväll!

Kram Annica

Bruno och Mig sa...

Fina bilder. Blomman är jättevacker. Roligt namn också.

Hoppas att Kung Bore snart släpper sitt grepp om oss. Det är inge vidare med nästan 30 grader kallt. Här var det -24 i morse. Fy! Tur att man kan värma sig med ljus, vackra saker och fina vänner.

Kramar L

Liza sa...

Jag ska kolla åt dig!

Du har en liten sak hos mig! =)

KRAM

Ord & Känsla sa...

Ja, kallt är det minst sagt!!
Vad roligt, grattis till din Award! Kul när man blir uppskattad;)

Fina bilder du och hoppas kvällen blev fin!

Kram Helena

bakom berget sa...

Tack för titten inne hos mig! Det är alltis lika kul med nya bekantskaper. Nu ska jag se mig omkring lite här hos dig.Det verkar mysigt här. Vi ses igen!
Kram Åsa.

Vit dröm sa...

Ja hu vad kallt, tur att man kan hålla sig inne...
Hoppas du hade e trevlig kväll med tjejerna!
Kramar Anna

Stina sa...

Härlig blomma det där.:-) Kram Stina

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka mysiga blommor, dom har jag aldrig hört talas om. :)

Ha det gott. :)