torsdag 24 februari 2011

Videkisse & Vaxblomma


Hej alla kära läsare ♥
Jag kommer inte kunna blogga på ett tag för jag ska in på sjukhuset för att operera mig och kommer bli kvar där en vecka ungefär. Min kära dotter Amanda har lovat att "ta hand om" min blogg och er allesammans under tiden..;) Jag är jätteglad att du vill göra det Amanda, Tack ♥ Sen vill jag ju inte att ni glömmer bort mig så därför känns det bara att det händer lite här under tiden;) Ni kommer får följa Amandas liv som student och se bilder från hennes fina lägenhet:)


 
Nu ska jag packa min väska och förbereda mig lite för det som komma skall. Är en lite ovan situation för mig det här men allt kommer bli bra i slutändan och det är ju ändå det viktigaste:) Har jag möjlighet kommer jag försöka kika in hos er alla så ofta jag kan och orkar. Ha de nu så jättebra så se vi om en dryg vecka igen:)



Va rädda om er
Stor kram Susanne




STORT TACK till Liza med Bloggen Lizas Lantliv ♥  för ännu en Award:) Jag blir sååå glad varje gång..tänk att få sån uppskattning för att göra det som man älskar, är det inte fantastiskt:)
Ni måste kika in hos henne om ni inte redan gjort det..hon är en jätterar & go tjej som målar & fixar i sitt underbara hus!

13 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så vackra bilder du visar idag! Superfin kanna;))

Lycka till på sjukhuset och hoppas att allt går bra.

Kram Jenny

VitaVardagen sa...

Ta god hand om dig! Din blogg är supermysig!
Kram Johanna

Liza sa...

Så vackra bilder!
Håller tummarna för att allt går bra o att du snart är tillbaka!
Kul att få titta in hos Amanda med!
Tänker på dig!

Många KRAMAR Liza

Vit dröm sa...

Hoppas allt går bra på sjukhuset och att du snart är tillbaka igen!

Ta hand om dig och lycka till!♥
Många kramar Anna

Vita maränger sa...

Åh vad vackert det är med vide =)
Hoppas allt går bra på sjukhuset nu.
Kram
Caroline

Anonym sa...

stort lycka till på operationen!
Jag glömmer inte!

Kram p.

LOTTAS HOME sa...

Fina bilder som alltid hos dig, ler. Tråkigt att du måste in på sjukhus, hoppas att allt ordnar sig. Vi finns kvar i blogglandia när du orkar och vill.
Ta hand om dig!
kram Lotta

Hildas hem - Sofia sa...

Lycka till på sjukhuset! Förstår att det blir en ovan situation, men jag håller alla mian tummar för att allt går finfint! :)

Ha det så jättebra! Vi finns här och väntar på dig :)

Stor kram från Sofia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Grattis till awarden :) Ojdå, hoppas operationen går bra och att du piggar på dig snabbt.
Kram till dig!

Systrarna Hjertén sa...

Hej,

Kul att du hittat till oss! Lycka till med operationen!

Mvh
Frida

Lantmusen sa...

Vilken fin blogg du har! Hoppas det går bra på sjukhuset.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Lycka til med operationen!!

Klem Anna

Unknown sa...

Hejsan Susanne!

Vilka fina kort, jag gillar så de små kissarna. Ger en känsla av den kommande våren.

Önskar dig ett stort lycka till med operationen.

Ha de gott, kram Ing-Britt