fredag 18 februari 2011

Soliga Fredag


Har en beställning på några vita tyghjärtan med jutesnöre och lurviga överdrag till två pallar, så förmiddagen har ägnats åt de. Har hunnit med ett par svängar ute i solen också med Astrid som är här över helgen:) Det är bra med hund för då måste man verkligen gå ut, spelar ingen roll vilket väder det är utan det är bara dra på sig kläderna och gå ut.  

 

Sötisen Astrid


Nej nu ska jag plocka undan symaskinen och mysa lite med min lilla skrutta som kom hem från skolan för en stund sen ♥  jag får fortsätta i helgen sen. Tänk att det är fredag igen..mysigt:)
Ha en bra fortsättning på dagen allesammans

Må så gott
Kram Susanne

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Åh så söt lilla Astrid är ;)
Ha en riktigt mysig fredag nu!
Kramar Anna

Liza sa...

Så söt liten kompis du har!
Jättefina hjärtan!

Ha en fin kväll!

KRAM Liza

A House With A View sa...

Men oj vilken lite sötnos :)) Här har vi två katter och de går och kommer som de vill = ingen motion för mig. Jag får ta på mig joggingskorna istället :)Vilket tyvärr blir alldeles för sällan...

Önskar dig en riktigt skön helg och såklart - en hääärlig mysfredag!

Kraaaaaaaaam aka

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Där fick jag riktigt mkt lust o sy...ska ske i helgen det känner jag...Så tack för inspirationen!!

Ha en fin helg, Klem Anna

Fröken C sa...

Sicken sötis:)))

Ha en härlig helg!
Kram C

Ljusa vardag sa...

Vilka fina vita hjärtan du gör! Ja visst är det bra med hund, då måste man pallra sig ut oavsett väder. Ha en fin helg! Mvh Anna