lördag 19 februari 2011

Unna sig

 Sjal från Lindex
Har unnat mig denna sjal som är lagom enkel men ändå fin, det gillar jag! Är väldigt dålig på att köpa saker till mig själv i klädväg, tycker det är roligare att ge till alla andra i familjen. Hoppas att jag snart ska bli bättre på att unna mig själv lite mer, för känslan av nya kläder är ju speciell. Då känner man sig alltid lite extra fin!


Vill önska alla en trevlig lördagskväll!
Här hemma följer vi melodifestivalen, så ikväll ska vi försöka heja fram de bästa bidragen till den stora finalen i globen. Det ska bli så kul att åka dit i år igen med hela familjen, det är ju alltid extra roligt att vara på plats och se allt live.

Kram Susanne

10 kommentarer:

Liza sa...

Vilken fin sjal!
Känns jättekul att ha lite nytt nu till våren!

Måste vara häftigt att vara på plats, har aldrig varit på nåt sånt..

Trevlig kväll!

KRAMAR

Zinkhjärtat ♥ sa...

Schalen är jättefin! Håller med dig - jag är också dålig på att unna mig själv.Måste blir bättre på det.
Stor Kram Annelie ♥

betong ute och inne sa...

Hej Susanne...
vilken snygg sjal....visst måste man unna sig, men jag är inte alltid så flitig på det heller, barnen får mer...
kram och heja melodifestivalen
Malin♥

A House With A View sa...

Vilken himla fin sjal, den kommer du bli jättefin i! Roligt att du unnar dig själv lite fint, mitt problem är att jag skulle behöva unna mig lite MINDRE, haha.

Javisst, mello i kväll - längtar! Missade förra gången så ikväll sitter jag klistrad vid TV:n :))

Stooooor kraaaam aka

Anna Ekberg sa...

Låter toppenmysigt och så kul att kunna följa det och sedan se det live :)

Vilken underbar blogg du har, ska kika vidare lite här och njuta!!

Ses igen!
Ha en fin kväll
Kramar
Anna

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig, nu kunde ju jag hitta till din mysig blogg. Ska läsa vidare och sedan hamnar du i min blogglista så att jag hittar tillbaka.
Ha en fortsatt mysig kväll!
Varm kram Lotta

Ord & Känsla sa...

Vad kul att du hittat till mig!
Fin blogg du har:)
Sjalar är underbara i alla färger, den senaste jag köpte var en dimrosa från Våga.
Jag är avis på dig att du ska åka och se Mello live igen!!

Kram Helena

Camilla med C sa...

Kikar tillbaka...
Vilket vackert hem du verkar ha! Jag får inspiration och ska ta tag i mitt eget hem lite bättre.

Kramis

Cia sa...

Jättefin sjal! Visst ska Du unna dig något eget! Det är vi mammor värda.

Kram Cecilia

Skärgårdsmöbeln sa...

Söta hjärtan :)