onsdag 30 november 2011

Eldfluga


Eldfluga, Store i Västerås

Dagen har bjudit på lite shopping med Mandisen, alltid lika trevligt..:) Har funderat fram & tillbaka en tid på denna vackra skapelse Eldfluga, köpa eller inte..?!? Men så idag slog jag till på inrådan av min kära dotter ♥ Den ger fantastiskt mysigt sken med alla dessa små lampor som man även kan dimmra i önskad ljusstyrka..det kan inte bli mycket bättre..;)


Blev lite annat smått & gott i våra påsar också men visar er mer imorgon..:)

Må så gott
Kram Susnne

6 kommentarer:

Ninja sa...

Tittade förbi....

Jenny sa...

Såååå snygg! Bra köpt :)
Ha det gott, kram Jenny

Unknown sa...

Den är så fin. Ger ett så mysigt ljus. Stod och titta på en liknande för några veckor sen, men bestämde mig för att vänta till nästa år, men så jag ångrar mig..
Kram Maria

Unknown sa...

Den är så fin. Ger ett så mysigt ljus. Stod och titta på en liknande för några veckor sen, men bestämde mig för att vänta till nästa år, men så jag ångrar mig..
Kram Maria

Ljusa vardag sa...

Ser ut att vara en kalasfin ljusstake. Du gjorde helt rätt att köpa denna. Ha en fortsatt fin vecka. Kram Anna

Anonym sa...

Ӏ have rеaԁ so many content about the blоgger loνеrs eхceρt this piece of wrіting is actuallу a fastidious articlе, keеρ
it up.

Hеre is my web page ... dentysta wrocław