tisdag 10 januari 2012

Tvätt & städdag


Min fina tvättstuga som jag trivs såå bra i..Amanda brukar skoja och säga att det är mitt "skötebarn", att jag bryr mig mer om hur det ser ut här inne än i resten av huset..haha..kanske ligger det något i det..?!? Jag är iallafall väldigt glad att jag har min tvättstuga:)

Hej på er alla raringar! Idag har vi en innedag Elma & jag..vi skrotar runt i myskläder, tvättmakinen går varm, ska planter om mina nyinköpta blommor och vi håller på fixar om lite på hennes rum nu när all jul är bortplockad. Alltid skoj att förändra lite när man ändå håller på..;) Hon börjar bli stor min lilla tjej så lite grejer åker bort nu som hon inte använder längre.


Eldflugan har fått flytta in i tvättstugan ett tag:)





Imorgon börjar skolan för lilla E igen, åhh vad hon längtar:) Skoj att få träffa alla kompisar igen. Nej nu måste vi fortsätta på hennes rum så vi blir klara nån gång, ha en bra dag allesammans!

Kram Susanne

Blogger vill inte som jag idag..:( någon mer som har problem?

22 kommentarer:

Miruschka sa...

Vilken fin tvättstuga du har, stor skillnad jämfört med min kvarleva från 70-talet! Men å andra sidan brukar jag trösta mig med att den fyller sin funktion iaf;)
Ha en fin fortsättning på dagen!
//Marie

Unknown sa...

Hejsan!
Förstår att du gillar att vara i din fina tvättstuga.
Min som ligger i källaren är mörk och tråkig med färg av nåt blå/turkost slag inte alls kul men hoppas få den rustad under detta år :).
Kram Ing-Britt

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

det var den mest välskötta tvättsugan jag någonsin sett, så snygg.
Kram Gabriella

Mia sa...

Åh vilken fin och fräsch tvättstuga! Där skulle jag kunna bo hihi.
Trevlig tisdag
Kram Mia

Jenny sa...

Wow, vilken läcker tvättstuga ni har Susanne!!

ha en fortsatt bra dag,

Kraam Jenny

Villa Vinkelhaken sa...

Åh, vilken fin tvättstuga ni har. Om jag hade haft den, hade jag nog tvättat nästan jämnt! hihi! :)

Ha det så bra!
Kram Jenny

HOUSE of ADELA sa...

Oj så jättefint!! Önskar jag med hade en så fin!

Kramen
Adela

anise sa...

Det var en riktigt lyxig tvättstuga
inte konstigt alls att du trivs där..Superfint!!!Härligt att ha en mysdag med lilltjejen innan skolan börjar igen..
Kram kram söta vännen
Anita

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fin tvättstuga du har vännen.Kanon fin.Ha en skön tisdag .Kramar Rita ♥

Ljusa vardag sa...

Vilken otroooligt fin tvättstuga du har! Jag förstår verkligen att du trivs därinne ;o) Ha det så bra! Kram Anna

Hemma på Sjuan sa...

Jag brukar kalla min tvättstuga för "mitt andra hem" eftersom man tillbringar så mycket tid där :) Men tvättstugan här i huset är inte alls så fin som din....
Kramis

Levindas Värld sa...

Va skönt med en tvättstuga som är så fräsch och fin som din! Då kan tom de mest trista ting bli roliga :-)

Så med andra ord är det smart att ha det fint omkring sig om man vill få saker gjorda...hihi!

Förresten så har du något att hämta hos mig :-)

Systrarna Hjertén sa...

Wow, vilken tvättstuga du har, förstår att du är nöjd med den!

Mvh
Frida

Ekenäsliv sa...

WOW vilken fin tvättstuga!!!! Hur fin som helst =)
Nu fick jag lite inspiration att fixa till lite i min ;-)
Kram Anna

VIT och PASTELL sa...

Aj,aj,aj vilken fin tvättstuga du har! Nu ska jag bannemig visa dessa bilder för mannen! Vad är det för leverantör på golvet? Är det en plast eller linoleummatta ni har lagt in eller är det såna lösa rutor som man lägger in? Eller är det klinker helt enkelt? Tacksam för svar!

Kram Mia

Pernilla sa...

Hej Susanne, tyvärr är ljusslingan slut hos oss och levrantören. Vi hoppas dock att vi får den till hösten igen! Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

Vilken snygg tvättstuga du har;)) Roligare att vara där då;=)
Kram

Vilmas Hus sa...

Vilken superfin tvättstuga! Skulle jag också vilja ha=) Vi har inte hunnit renovera vår än, står inte överst på listan men nån gång framöver blir det allt!

Kram kram!

dagdrömmar i vitt sa...

God middag vännen, hoppas ni fick till det fint i rummet:)
Vilken underbar tvättstuga. Måste erkänna att jag är lite pedant i min med. Fint och ordning vill jag ha det;)
Ha en fortsatt skön innedag!
Kramkram till er båda<3nettan

Sofi sa...

Hej Susanne! Vilken underbar tvättstuga du har! Förstår att du trivs:)
Vår tvättstuga är stor och ganska fräsch men skulle verkligen behöva piffas till, nu fick jag jätte mycket inspiration!
Tack!
Kram Sofi

vitapusselbitar by me sa...

Herretid SUSANNE!!
Vilken snygg tvättstuga du har!
Älskar chackmönstret och det vita. UNDERBART!
Vi ska budget renovera våran tvättstuga nu. Bara för att den ska bli något roligare att styra i.
Trevlig torsdagkväll
Kram Elle

blockethuset sa...

Å vill också ha en sån fin tvättstuga..