fredag 17 januari 2014

Happy friday

 
 
 
 
 
Hej Fredag!
 
Nu har vi precis ätit middag här hemma, blev en quiche lorraine, en härlig sallad och ett gott bröd till!Eftersom vi fortfarande inte är riktigt krya blir det en lugn och skön helg för oss.
Nu ska vi heja på svenska killarna i handboll sen får det nog bli soffläge, någon bra film och lite godis, det är ju ändå fredag eller hur ni..?!!
 
 
Det blev tyvärr inget Formex för vår del idag.
Får helt enkelt nöja mig med alla fina bilder ni andra lyckliga som varit där delat med er av.
Ser fram emot att få se, känna och klämma på allt fint som kommer fyllas på i alla butiker sen.
 
 
 
 

 
Nu börjar matchen igen, heja, heja!! 
 
 
 
 Önskar er alla en riktigt mysig kväll
 
 KRAM
 
 

7 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Nämen, är ni inte pigga än! Blääää!

Vita tullisar står på mitt bord också.

Kram Lena

Home2tiny sa...

Här har vi ätit kräftpaj o god sallad till o nu soffmys. Trist att ni fortfarande inte mår bra, hoppas ni får en skön helg trots allt. Kramisar Tina

Gabriella sa...

Så vackert med vita tulpaner! Jag tänkte också köpa det igår men det fanns inte så det blev rosa, och det blev bra ändå:) Vad tråkigt att ni fortfarande är krassliga, krya på er nu!
Kram

dnyahuset.blogspot.se sa...

Lugnt och skönt alltså! Härligt!

Channal sa...

Älskar fransk skinkpaj, så gott o enkelt!

Så ljust o vackert hemma hos dig! Nu har jag fått de fina Tine K-krukorna! Tack!

KRAM Anna

Home of Milla sa...

Hej!
Jag håller på att i tanken förnya vårt vardagsrum. Vi behöver en större soffa. Funderar på ikeas Karlstad men kom sedan att tänka på din soffa. Jag läste att du köpt Er på Ikea men vilken modell är det?

Tack för en supermysig blogg!
Kram

Annica H sa...

krya på dig! men vart kommer det fina ljuset ifrån? doftljus?