torsdag 1 maj 2014

SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN!






 
 
 
 
Välkommen Majmånad!
 
En av dom allra bästa månaderna.
Det är då allt börjar som man längtat efter, ljuset, dofterna, värmen, grönskan..ljuvligt!
 
 
 
Vi hade en jättetrevlig Valborgsmässoafton igår med fina vänner, god mat & dryck, brasa, godissushi, uuunderbar tårta och många skratt, TACK till er alla!
 
 
 
Idag blir det nog inte så mycket gjort här hemma hos VT, alla är lite småtrötta, jag behöver kurera mig och ute blåser det hemskt så vi stannar nog inne och myser istället.
Elma är visst lite biosugen hör jag nu, vi får se om hon kommer iväg på det.
 
Ska ni hitta på något skoj idag..?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nya stolar har hitta hit, Kartell Masters!
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar er alla en fin första Maj
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer:

Sallys hus sa...

men hallå där!
Döcoola stolar. vad bra de passade där. jag tokgillar din mix av modernt o lite lantligt. Du är så duktig så allt du rör vid blir liksom bara sååå bra!
Här är det segt idag...funderar på om jag ska hoppa ner i sängen igen...ögonen är sååå tunga.
bio lät mysigt!
Ha en fin dag!
kraaaaaam Katarina

Lena sa...

Det blev en lugn hemmakväll igår efter att ha tillbringat halva dagen i Uppsala.

Idag tog vi en tur till Åsby…

Kram Lena