söndag 1 juni 2014

EN SALIG BLANDNING!



 
 
 
 
 
Hej!!
 
Helgen börjar lida mot sitt slut.
Jag känner mig liite piggare idag men jag är galet trött. Har iaf varit ute i trädgården en stund och bara njutit av att värmen har kommit tillbaka. Fotade mina blommor jag köpte på Zetas förra veckan, har planterat dom lite provisoriskt i några gamla lådor så länge. VT har nämligen en blomlåda på ben under tillvekning som jag hoppas kommer blir snygg och funka bra och som isf kommer finnas med i sortimentet snart!!
Jag har alltid en bild i mitt huvud hur jag vill att saker & ting ska se ut. Som ni förstår går det inte alltid att genomföra min ideér men jag hoppas att denna kommer bli precis så bra som jag vill!!
 
 
 
 
 



 
 
 
Klöver i härliga färger!!
 
 
 
 
Ha en finfin kväll nu alla goa bloggisar så ses vi imorgon igen
 
KRAM
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

anettan sa...

En mycket vacker blandning. Kram Anette

Sallys hus sa...

Ååå så fint!
Det var ju jätte fint i den där trälådan...du kanske får köpa mer blommor i stället..;) Ska bli spännande att få se blomlådan sen.

Fortsätt krya på dig nu!
Kram Katarina

Sofia - Strawberry Dreams sa...

Fint!! Snygg blandning. Och jag tycker det var supersnyggt i trälådan.