måndag 2 juni 2014

LITE SHOPPING

 
 
 
 
Lite toppar & linnen till sommaren åt tjejerna från Gina Tricot & HM!
 Trots att Amanda är vuxen tycker jag det är kul att handla lite till henne också ibland, och hon är alltid såå tacksam!!
 

 
 
Varsin jumpsuit, även dom till A & E från Cubus!


 
Ett par snygga badshorts & en t-shirt till herrn i huset från MQ!



 
 
Hej!
 
 
 
Mår ni bra..?
 
Idag har jag varit i Uppsala på ett läkarbesök. Eftersom bilen skulle in på service precis idag fick jag snällt ta bussen. Jag vet inte hur längesen det var jag åkte buss, gör verkligen aldrig det, men det gick bra, riktigt skönt faktiskt att slipps leta parkering (som för övrigt brukar vara heelt hopplöst på Akademiska)!
 
 
Efter det tog jag en liten sväng på stan, jag var ju ändå där liksom;)
Hittade lite smått & gott till sommaren åt min familj. Hittade faktiskt ingenting till mig själv denna gång så det får bli en annan gång.
 
 
Något helt annat, har ni ätit chokladbollarna från Espresso House..?
Om inte har ni missat något helt fantastiskt gott, ohhh my god, såååå goda!!!
Så jag köpte med mig varsin hem till kvällsfikat åt familjen (jag åt min i solen i Uppsala)







 
 Cholkladdoppade & helt fantastiskt goda!!!



 
Ha en fortsatt fin måndag
 
KRAM






7 kommentarer:

Lena sa...

Spännande äventyr att åka buss, hihi! Hoppas läkarbesöket gick bra.

Nope, de chokladbollarna har jag inte testat.

Kram Lena

Sofi sa...

Hej vännen!

Hoppas allt är bra trots läkarbesök?

Så fina saker du köpt till dina tjejer!
Uppskattas säkert:)

Krya på dig nu vännen!

Stor kram

Helenas enkla vardag sa...

Hoppas du blev hjälpt av Dr?! Kul att du kan köpa kläder till dina barn. Jag törs bara köpa kläder till mitt barnbarn. Ha en skön vecka.
Kram helena

baraetthem sa...

Hoppas det inte var något allvarligt hos doktorn! Men lät som du hade en rätt mysig dag ändå. Både snyggt och gott fick du med dig hem:)

Kramar

House and Garden by Bia sa...

Det såg gott ut....nu är vi hemma igen, efter en skön vecka på Kreta...alltid roligt att resa iväg ett tag....hoppas läkarbesöket gick bra...jag har värk i en lagad tand, så det är mindre bra ;(....nu visar jag bilder från semestern ett tag framöver...tog så jädrans massa bilder...det blir ju så, hihi...
Må så gott!
Bia

Home2tiny sa...

Hoppas allt gick bra hos läkaren o shoppa till resten av familjen är bara såå kul. De där chokladbollarna ser syndigt goda ut. Kramisar Tina

Sallys hus sa...

hej hej!
Vilket äventyr att åka buss..;)
Hoppas det gick bra vad du nu gjorde..
Vilken snäll mamma du är.. å va skoj att kunna handla sådär... jag törs nog bara köpa riktiga basicplagg.. Kajsas smak har liksom ingen röd tråd.. om jag tror hon ska gilla ett plagg som är i stil med nåt hon redan har.. ja då är det döööfult och tvärt om..;)
Mumsigt med fika också..
Kram Katarina