fredag 11 november 2016

FRIDAY







Hej fredag!


Bästa dagen är här igen.
Strosar runt här hemma, lyssnar på musik och bara njuter av dagen.
Har inte jättemycket planerat och det känns ganska skönt. Har varit gaalet trött sista tiden, vet inte varför men det kanske hör årstiden till. Nu när det kommit snö blir det lite ljusare, hoppas att det bara är det jag behöver för att pigga på mig igen.

Ska ta en promenad till affären sen och köpa lite gott till kvällen. Skönt att komma ut en stund även om det är jättehalt och urrigt.


Önskar er alla den bästa fredagen!









KRAM




2 kommentarer:

kustnära sa...

Ja, här har vi då fått snö så det är så mycket ljusare.
Men vi har inte det kaos som kring huvudstaden.
Tack för ditt tips om Idina Menzel, vilken röst. Vår son är
väldigt musikalisk och sjunger själv i kyrkan emellanåt och när
jag tipsade honom om Idina så kände han väl till henne eftersom
hon bl.a spelade mot Josh Groban i Chess då den sattes upp i Royal Albert Hall. Själv lyssnar jag idag på Robbie Williams nya skiva som han släppte förra veckan, den finns på Spotify. Här ska jag baka saffransbiscotti idag. Jag kan
tipsa om en supergod och jätte enkel saffranskaka att baka hos Madame Edith.
Bara en gaffel och bunke så rör man ihop alla ingredienser
till denna saftiga kaka, men jag fick ta ut den ur ugnen 5 minuter tidigare
än angivet. Så om du vill prova att baka den kolla tiden för det kan ju
skilja på ugnar, bakform osv. Hälsningar från ett soligt, snövitt norrland.

Nina sa...

vart hittar jag tavlan? :)