måndag 8 juni 2009

Måndag igen..

..tänk vad helgen går fort! Jag har fortsatt med stenarna på baksidan och tagit bort en bit av häcken där grinden ska vara så nu börjar man se hur det kommer bli en dag..förhoppningvis snart! Men hua va tungt det är med stenar:( älskar verklingen skapar biten med stenläggning det är såå roligt att se det växa fram men för övrigt finns det inget positivt med det! Min kropp skriker av trötthet/smärta men man kan ju inte ge upp, speciellt inte när men börjar se målet! En stor anledning till värken är nog att grusgropen inte är öppen pga dåliga tider?! Jag vet inte men det fick jag till svar iallafall så det är bara att snällt ta sina hinkar och gå hela vägen ner, plocka dom fulla med sten sen släpa dom hela vägen upp till bilen. Och det går ju åt mycket mer än man tror så det har blivit några vändor.




Jag blandade lite olika sten sorter och storlekar för att få lite mer liv i det hela.

Hoppas jag blir klar med det imorgon sen är det bara att gjuta för grindstolparna och bestämma oss för vilken grind vi ska ha!

Kram Susanne

2 kommentarer:

VIT och PASTELL sa...

Ooo så snyggt jag vill oxå lägga sten. Kommer nog få både ett och annat tillfälle i sommar.

Kram Maria

Fredrika sa...

Såååå fint Susanne!!! Jag måste ut och leta stenar!!! Älskar blandningar av stenarna! /Fredrika