måndag 16 november 2009

Hjärta!

Idag har det varit grått och trist väder här hela dagen lång, tråkigt! Man blir trött av det, men jag hade iallafall lite ork och inspiration kvar på eftermiddagen när jag kom hem så det blev en del gjort.

Har gjort det här hjärtat som jag tänkte hänga i sovrummet, tror det kan bli fint! Det är större än det ser ut, ca 60cm högt!

Blev lite gardinbyte i köket också, så nu är det röd/virrutigt där. Lite julfint!

Vi brukar ha en röd jul hemma hos oss, men jag tycker det är jättefint med en vit jul också. Kanske får bli det i något rum, vi får väl se?


En söt liten ljusbricka till advent!


Må så gott!
Kram Susanne

2 kommentarer:

Amanda sa...

Hjärtat blev verkligen jättefnt! Och mitt fat får du nog hjälpa mig lite med, hehe, det behövs nog!

pusskram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla:) Självklart hjälper jag dig gumman även om jag vet att du kan själv!
Pusspuss!