onsdag 6 oktober 2010

Kronan

Goddag på er! Idag har vi riktigt blåsigt Höstväder här hos oss, så jag har passat på plockat in lite saker från altanen. Bl.a så har Kronan fått flytta in i värmen igen:) Den får hänga i Amandas rum nu så länge, vet inte riktigt vad jag ska göra av den annars;) Men den passar där inne tycker jag, vi får hoppas att hon också tycker de är okej när hon kommer hem nästa gång. Visar lite bilder hur det blev så kan du ju se va du tycker redan nu gumman..?:)
Önskar er alla en skön fortsättning på denna första Onsdag i Oktober!
Kram på er
Susanne

2 kommentarer:

Amanda sa...

åå, det är jättefint! Kronan är jättefin där.
Nu längtar jag hem :P

Kram

Gardenhouse sa...

Så klart tjejen blir nöjd kan jag både läsa och se på bilderna.
Toppen!
Bästa helgen till er,
Sussi