fredag 18 mars 2011

Fredag ♥

Lampskärm och Hjärta Biskopsgårgen, Lampfot Design & Country House och Ljushus Fröken Röd

Vaknade idag och kikade ut och såg att det snöade..neej men nu får det väl vara nog av den varan tycker jag eller hur ni;) Jag som trodde att Våren var på väg på riktigt, men jag såg att Solen skulle komma tillbaka imorgon igen så det ger ju en hopp trots allt. Jag berättade ju för er igår var jag skulle hämta Elmas nya lampskärmar..jag blev sååå nöjd, dom såg ut precis som jag hade tänkt mig:)


Nu ska jag baka något gott till fredagsfikat åt mina älsklingar:) Elma ska ha en kompis med sig hem efter skolan idag och jag tror säkert att tjejerna är lite fikasugna när dom kommer hem.

Ha en fin fredag allesammans
Stor kram Susanne

19 kommentarer:

Anonym sa...

lovely *_*

Vit dröm sa...

Hjärtat är ljuvligt, får man fråga var du hittat det? Är det walther & co?
Hoppas du fikat blir lyckat! Vad glada de ska bli:)
Ha en härlig fre (trots snö...)
Kram Anna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken underbar lampskärm :)
Den var verkligen jättefin.
Det snöar för fullt här också men imorgon ska det vända sägs det. Skönt.
Lycka till med bakandet:)
Kram
Jessica

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken söt skärm!

Ha en härlig fredag!
Kram Annica♥

Liza sa...

Så fint!
Lampskärmen va supersöt!
Låter smaskigt med fika!

Ha en fin fredag!

Kramar♥ Liza

Stina sa...

Jag satt igår och funderade över den där skärmen. Nu vet jag hur den verkligen ser ut.
Väldans fint allting.:-) Kram Stina

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, snacka om att bli snuvad på konfekten. Men det ska ju bli sol och plusgrader i helgen så vi hoppas på vår igen :)

Ha en fin fredag!
Kram Sofia

Alice & Elvira sa...

Så fint! Lampskärmen & hjärtat va jättesöta! :)

Usch å fyy vad trist det lät med snö! :/
Tack å lov har vi klarat oss här uppe, nu vill man ju bara eländet ska tina bort fooort! ;)

Lät gott med fredagsfika :)

Ha en jättefin fredag!
Kram Catarina

LOTTAS HOME sa...

Supersöt lampskärm!
Önskar dig en mysig fredag och en riktigt skön helg, förhoppningsvis med sol & vårkänsla!
Kram Lotta

bakom berget sa...

Såå fin lampskärm! Så måste jag ju bara säga att jag blev jätteinspirerad av dom grå hjärtanen till påskriset. Så himla snyggt!
Hoppas du får en skön helg med SOL.
Kram Åsa.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbar lampskärm har länge funderat på att göra en liknande men tyvärr räcker inte tiden till här hemma. Åhh så tråkigt med snö nu vill vi ha vår. Ha en underbar helg.
kram Theres

Jenny sa...

Hej Susanne!
Åh vad snyggt!!

Ja, snön hade vi kunnat vara utan..hoppas den smälter bort snabbt!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Millas hem sa...

Lampskärmen är bara helt underbar! Vill ha!! =) Ljuvlig färg också!

Ha en fin helg du också! Här gjorde jag nyss semlor som ska mumsas på ikväll!

Kram C

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
En underbart fin lampa! Lampskärmen är ljuvlig:)
Jag tror säkert att det blev en succé med fika efter skolan:)
Stor Kram Annelie ♥

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilken härlig lampskärm. :)) Ha en skön fredag. :)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej igen..
Jag är väldigt mycket nybörjare på det här ju :)
Tänkte fråga dig om hur man lägger till en "antal besökare" jag lyckas inte hitta det någonstan :)
Tack på förhand & stor kram
Jessica

A House With A View sa...

Åhh vilken jättefin lampskärm, hur fin som helst!! Den måste jag titta lite närmare på, är på jakt efter ett par till mitt sovrumsfönster.

Önskar dig en fin helg goa bloggkompis och hälsa så gott till fotoproffsett Amanda :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

å de där ljushusen är så otroligt fina!

sv: tack så mycket, trevlig helg till dig med! kram

Cilla sa...

Jäääätte fint....
Fika är ALDRIG FEL.. Hihi
Mys helg till er..
Kram Cilla