söndag 13 mars 2011

Små hjärtan


Gårdagens kvistjakt resulterade bland annat i lite björkris. De små hjärtana sydde jag ihop för några dagar sen och det blev visst lite påskinspirerat fast utan vippor. Och jag tycker att det är minst lika fint att ha hjärtan i härliga pasteller, men fjädrarna hör ju till åtminstone över påskhelgen.


Då var det söndag igen, tänk va tiden går fort.. bäst jag sätter igång och rullar lite köttbullar till middagen innan det hunnit blivit måndag ;)

Stor Kram
Susanne

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint, gillar dina hjärtan.
Här blir det köttfärslimpa till kvällen orkar inte trilla köttbullar ;).
Kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och vardag sa...

Så söta hjärtan och fint...
Ha en mysig kväll, kram

Ord & Känsla sa...

Vad fint, du kan ha det som påskris!
Hade ni det bra i Globen? Kan inte tro annat. Måste åka dit någongång på en final, såg härligt ut;)

Ha en skön kväll!
Kram Helena

Vit dröm sa...

Åh vad gott med köttbullar...Mums!
Vad fint det blev med kvisten och hjärtanen!
Kramar Anna

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, jag älskar verkligaen dina hjärtan!

Ha en jättemysig kväll!
Kram Annica

Johanna sa...

Tänk vad mycket inspiration man får av dig! :)
Hoppas du har en skön kväll!
Kram Johanna

Anonym sa...

Så fin en blogg du har! :)
Har lest på innleggene dine, og kikket.. mye fint <3
Søte små hjerter også, forresten.

Klemmer fra Ida :)

LOTTAS HOME sa...

Sååå fint!
Önskar dig en bra start på en ny vecka.
Kram Lotta

Liza sa...

Så fint det blev!
Supersöta hjärtan!

Kramar Liza

Det Vita Drömhuset sa...

Jättesöta hjärtan du gjort. Själv har jag fixat och donat med en sak i helgen som jag nog visar bilder på någon dag snart, på min blogg!
Visst är det kul att pyssla?! :)

Ha en fin dag.

Kram Åse