fredag 28 december 2012

Födelsedagspresenter & Julklappar



Mina fina födelsedagspresenter & julklappar
 
 
 
 
Hejhej!
 
 
Några av er har undrat lite vad jag fick i fördelsedagspresent & Julklapp, jag tänkte att jag skulle visa er det idag..:))
 
 
Fick såå mycket fint!
Hoppas jag inte glömt något nu, det är ju några dagar sen..;))
Nu kör vi...
 
En fin topp med peacemärke på ryggen, två underbara dofter..Gucci & Clean, duschcream & hudcream, en jättefin kökshandduk, ljuskopp från Lene Bjerre, tvål, en fin sjal med en döskalle, champagne som jag ska dela med Amanda, en ljuskopp till med texten "drömmar", en gosig & fin pälssjal, en bok, två uunderbara armband, brännare & 8 efterrättsskålar till den, två söta hjärtan, ljusstake, blommor, choklad, sen fick ju en supermysig dag med min vän Lena med middag & julkonsert av henne & hennes familj ♥ ja jag tror det var allt..inte dåligt va..?!!
Jag måste ha varit liite snäll iallafall..;))
Stort tack till er alla ♥ ni är bäst!
 
 









 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Svar till Johanna:

Tack snälla du, vårat matbord & stolar är köpta på MIO.

 
Önskar er alla en mysig fredag
Kram Susanne
 

10 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Många fina presenter du fått! Nu kan du gå där och lyxa lite ser jag:) kram kram Nilla

hemma hos lilla mej sa...

Bara så mycket fint fick du .Önskar dej en mysig fredag underbara Susanne .Varma kramar Rita ♥

Sofi sa...

Hej Susanne!

Så mycket fina saker du fått! Tycker allt man ska bli bortskämd när man fyller år och på julen:)

Hoppas att du får en riktigt mysig fredag!

Kram på dig

Frederica sa...

Åh så mycket fint du fick! :)
Lite som ska användas på nyår kanske? ;)

Ha en mysig kväll!
Kram Frederica

anettan sa...

Vad mycket fint du fått. Ha en fin fredag. Kram Anette

MammaElva sa...

Wow, så mycket fint!

Gabriella sa...

Åh så mycket fint du fått! Ser underbart ut=)
Kram

Anonym sa...

Jättefina presenter!! Undrar lite var toppen med peace märket är köpt?:) skitsnygg!!
Trevlig helg!!

Med vänlig hälsning, Tina, A- sås.

Ekenäsliv sa...

suoperfina saker till en supergullig Susanne!!!
Kan inte tro annat än att du varit snäll ju:-)))
Önskar dig nu Ett Gott Nytt År!!!!
Kramar Anna

FruNeroLindström sa...

Oj så mycket fint.
Och ni verkar haft en mysig födelsedag och julhelg.
Nu har jag äntligen hunnit in och läsa ikapp lite.
Önskar er en riktigt trevlig helg, Kram Malin