måndag 8 juli 2013

Underbara sommar


 
Ett hav av "bollar", underbara Anna-Bell
 



Hej alla godingar!
 
Vilket härligt väder vi har, riktig sommar..:-)  
När vi sent igår kväll satte oss i soffan för att kika på en film stod altandörren öppen länge och det var ljuvligt skönt ute, då kände jag att så här skulle jag kunna ha det länge. Det gäller verkligen att njuta av dessa härliga dagar & kvällar då dom tyvärr är lite för få här hos oss.
Jag var iväg till affären nyss för att köpa matsäck till morgondagens utflykt, då såg jag att vattenspridarna gick på högvarv ute i trädgårdarna..också ett sommartecken.
 
Utflykt va det ja, nån som kan gissa vart vi ska..?
Ledtråd medan!
 


Koncentration....


Amanda var snäll och hjälpte Elmisen att göra fina skyltar tills imorgon. Jag tror dom flesta av er redan gissat vart vi ska..;-)
(Mobilbilder, därav kvalitén)



Önskar Er alla en solig tisdag
KRAM

 


19 kommentarer:

anettan sa...

Aha då ska jag hålla utkik i morgon....vad spännande. Kram anette

Razzy sa...

Hoppas ni får skönt väder då i morgon :)

Kram Eva

baraetthem sa...

Åhh!! Ni ska till mums mums igen;) Och jag ska hålla utkik och se om jag ser er igen! (Det gjorde jag ju sist;))

Kram fredrika

baraetthem sa...

Åhh!! Ni ska till mums mums igen;) Och jag ska hålla utkik och se om jag ser er igen! (Det gjorde jag ju sist;))

Kram fredrika

Ekenäsliv sa...

Spännande, Skansen imorgon :-)))
Taaaack söta du för grattishälsningen!
Ha det så mysigt imorgon!!
Kraaaam Anna

TIDSOPTIMISTEN sa...

Ha ha, jag gissar på Skansen. Då får man se er på teve igen då - alltid nåt att längta till ;) (förutom semestern)
Hoppas det blir en lyckad morgondag!

Kram Ullis

Helenas enkla vardag sa...

Igen!! Vad kul. Hur dags åker ni dit för att ha en chans att komma in? Vi har aldrig varit där.. Jag kollade efter er sist men såg er inte men ser att andra gjorde det. Då får jag kolla mer idag då.
Kram Helena

Lena - gott för själen sa...

Vad kul att ni ska till Skansen igen! Då ska jag hålla utkik. Ha en trevlig dag och kväll!

Kram Lena

A House With A View sa...

Verkligen vacker växt! Det finns mycket vackert som blommar i trädgårdar just nu, mycket fint att vila ögonen på :)

Åhå, Skansenbesök :) Vad roligt, ha så kul!! Glada och fina tjejer du har Susanne :)

Kraaaaaam aka

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Åh så skoj med Allsång på Skansen ...:) var några år sen jag var där ,men en härlig stämning minns jag att det var .

Pernilla

Linda sa...

Åh, de där Anna-Bell är ljuvliga.

Jaså, är det dags igen?! Ser ut som att ni kommer få ett fantastiskt väder den här gången också.

Ha det så trevligt!
Kram Linda

House and Garden by Bia sa...

Vilket fint namn på blomman...Anna-Bell...och fin var den också;))
Då får vi se om ni kommer i bild igen då, hihi....idag ska vi hem till stan en sväng...vädret är så där....
Kramis bia

Mitt vita hus & hem sa...

Heej
Fina skyltar. Ha så kättetrevligt.
Kram Aina-Kristin

Sallys hus sa...

men heeeeeeej!
ååååååååå...
jag bara gaaapar!!
Vilken trädgård!!
Vilket hus!!
Åååååå vad fint ni har överallt!!
Men ååååååååå...
Jag måste kika mer...;)
Hit kommer jag absolut tillbaks...
Kraaaaaaam katarina

Villa Ell sa...

Ja man får verkligen njuta av dessa dagar och kvällar!!!
Så kul med Skansen, här har vi Lotta runt hörnet men där har jag aldrig varit!
Hoppas ni hade kul!

Kramar Sandra

Milla sa...

Hej - tack för hälsningen hos mig häromdagen! Hoppas ni fick en härlig kväll på Skansen. Oj vad tjejer det var där såg vi på tv. Undrar varför... ;=) kram Milla

Frederica sa...

Eftersom jag kommer vara lite tystare ett tag.. så måste jag ju gå in till mina favoriter och önska er en underbar sommar lite mer personligen ;) Så det önskar jag dig och din fina familj!

Och så följer jag ju såklart på instagram ;)

Många soliga kramar!!

FruNeroLindström sa...

Ja, sommarvädret är verkligen en färskvara man måste ta vara på.
Hoppas ni fick en trevlig allsångkväll. Kram Malin

Anonym sa...

Hoppas ni fick en trevlig kväll. Är ofta inne och kikar hos dig du har det så fint. Jag blir verkligen inspirerad. Är det ett uppblåstbart SPA-bad du har, har tittat på liknande och undrar om de fungerar bra, de jag tittat på kan man i och för sig inte ha ute på vintern om det blir för mycket minusgrader vilket annars kunde vara mysigt. //ha det så gott/ Yvonne