söndag 25 augusti 2013

Jag måste bara...

 

 
 
 Godmorgon alla goa!
 
Kände när jag satt och åt frukost imorse och titta ut i trädgården att jag bara måste föreviga detta. Det är inte klokt så vackert det blommar i trädgården nu. Så med daggen mellan tårna och kameran i handen har jag nu försökt fånga den känslan jag har och dela med mig av till er.
 
På framsidan av vårat hus tog jag bort en rabatt för ett tag sen. Tanken var att det skulle blivit en stenläggning där nu under sommaren men det har inte blivit av så nu funderar jag på att helt enkelt bara så igen med gräs så länge. Visst måste man kunna gör det nu eller är det för sent, någon som vet..?






Sargade & slitna efter sommaren



Må så gott och njuta av denna söndag
Kram Susanne



9 kommentarer:

mig&mitthem sa...

Underbar trädgård du har....förstår om du trivs & hämtar lugnet där. Just nu ger min trädgård mig bara stress för jag väntar på att en anläggande ska komma hit & lägga grus. Om du inte såg Victoria Skoglund på nyhetsmorgon i går på 4:an så se det på play.... Så ljuvliga blomlådor! Söndagskramar Maria

Lena - gott för själen sa...

Vilken trädgårdstalang du besitter! Helt fantastiska bilder!

Maken säger att du kan så in i september - oktober. Om det inte hinner rota sig så kommer det i vår i stället. Det är det enda som händer. Det blir alltså inte förstört.

Kram Lena

Linnéasgoodiebag sa...

Vilken fantastiskt vacker trädgård ni har:) kram Linnéa

Anonym sa...

Så otroligt vackert! Härliga sommarkänsla i bilderna.

Anonym sa...

Hej! Tänkte höra om du ska ha nån kuddbloppis snart. Du har ju så underbara kuddar. Du kan väl berätta om du tänkt ha en sådan. Kra´m Agneta

anettan sa...

Oh my så fint du har det. Jag hade gärna haft det så fint i min trädgård (som bara består av gräsmatta med ogräs i). Kram Anette

Välkommen Hem! sa...

Så HIMLA mysig trädgård (precis som hela ditt hem!). Förstår att du ville föreviga denna sommar på bild. Även jag sprang omkring med kameran i högsta hugg igår och knäppte och knäppte, kunde inte bli bättre så här års och med ett perfekt solljus!
Kram på dig goa Susanne!
Judita
Ps. Har inte hunnit att visa Enköpingsligan för maken än...

Prinsessorna på Bellevue sa...

Men, så himla vackert och jag undrar så vad det där lila är för någonting! Jättefina bilder!

Kraam
Petronella

Fotograf Therese Romell sa...

Meeen så vackert!!! Kram Therese