onsdag 26 november 2014

FIN VINST



 
 
 
 
 
 
Hej!
 
 
Hoppas allt är bra med er allesammans.
 
 
Jag har haft turen på min sida igen.
Vann denna superfina bricka på Instagram från Engelska Tapetmagasinet.
Så snygg!!
Tack för att ni drog min lott.
Det finns jättemånga fina Tävlingar på IG. Jag brukar inte alltid vara med men ibland känner jag att det är saker som passar lite extra bra in i min smak så då brukar jag pröva lyckan!
 
 
Idag har vinterdäcken åkt på bilen, första morgonen med minusgrader.
Det blir väldigt vackert när gräset och hustaken är så där lite frostigt och glittrigt vita.
 
 
 
 
 



 
 
 
 Ha en riktigt fin onsdag nu alla bloggvänner
 
KRAM
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

angie sa...

tolle bilder, danke für die inspirationen und einen schönen mittwoch wünscht angie

Sofi sa...

Hej vännen!

Grattis till den fina vinsten!
Håller med om att det finns bra tävlingar på IG, har ju vunnit några med:)

Ha det gott söta du!

Kram!

Susanne sa...

Grattis till den fina brickan. Gillar koppen intensivt.

Anna sa...

Va roligt, alltid kul att vinna! Va duktig du är på att göra kransar, jättevackra!


KRAM
Anna