måndag 13 juli 2015

ÄLSKAR LJUSET








Hej!
 
 
 
Vaknade till en solig morgon idag, älskar ljuset!
Jag vet att det är mycket prat om vädret och att man inte kan göra något åt det men jag känner stoor brist på sol och värme som så många andra gör nu.
En solsemester hade varit underbart!
 
 
Igår hade vi en riktig otursdag!
Vi åkte till Eskilstuna för att se Måns (igen, jag vet men Elma äälskar honom) väl där satt vi oss i solen och åt lunch. Plötsligt öppnade sig himlen och det började tokregna, ni vet så där på snedden och det vart stora pölar på nolltid. Folk flydde med sina picknickfiltar åt alla håll. Vi satte oss under några stora träd med varsitt stort paraply men det hjälpte inte så jättemycket, vi blev jätteblöta så efter 1 timme gav vi upp. Det var då 1 timme kvar till Måns skulle stå på scenen.
Nästan hemma så var det tekniskt fel på Hjulstabro och dom kunde inte lämna besked hur lång tid det skulle ta så vi fick snällt vända om och åka tillbaka till Eskilstuna och ta vägen över Västerås hem.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
KRAM
 
 
 
 

5 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Fy vad trist, både med regnet och att ni missade Måns och bron! Jag har också råkat ut för det där en morgon när jag var på väg till jobbet. Ville inte chansa på att stå kvar så det fick bli en sightseeing runt Västerås och Kvicksund.

Kram Lena

ulrica sa...

Men åh, vilken oturstripp :(.
Jag såg på andra bloggar hur regnet verkligen hällde ner i parken så jag förstår att ni gav upp!

KRAM

Sallys hus sa...

Men oooj vilken otur!
du har väldans fint i fönstret i alla fall..
Å solsemester behövs..;)
Kraaaam Katarina

Anonym sa...

Jättefint i fönstret. Den krukan vill jag också ha!/ Caroline

baraetthem sa...

Men åhh så trist, flera gånger om ju! Idag har vi haft sommarfint och oj så man njuter då för det har vi inte blivit bortskämda av.
Så så fint du gjort det i ert tv-rum!! Duktig du är!
Hoppas allt är bra med er, kramar!