onsdag 14 oktober 2015

LITE INSPIRATION PÅ KVÄLLSKVISTEN



Härlig inspiration från Ellos!

 
 
 
Godkväll!
 
 
Hoppas att ni mår bra.
 
Bjuder er på lite inspiration från Ellos ikväll. Dom har verkigen så mycket fint!
Jag har precis kikat på Gokväll som var på besök hemma hos Jannice med bloggen Simplicity och pratar om Feng Shui ikväll.

 
Hur gör ni bloggisar, tänker ni Feng Shui när ni inreder hemma hos er..?
 

Jag har inte gjort det, känner att jag inte vet riktigt hur man ska tänka men när jag hör henne berätta så har vi lite så här hemma på vissa ställen trots att jag inte visste att det var Feng Shui.
 
 
 

Nu ska jag koka en god kopp Chai-latte till Bonde söker fru
Fin kväll till er
 
KRAM
 




2 kommentarer:

Jämtlandshanna sa...

Här har vi nog bara ställt in allt som det ryms. Bor i en två med man och barn så vi har alldeles för mycket grejer. (eller för litet, det beror helt på hur man vänder det!) ;)
Kramar

Sandra sa...

Hej! Ja jag försöker inreda med hjälp av feng shui. Gör otroligt mycket för upplevelsen man får i rummet,balans är ordet. Har precis gått en kurs i det och det är sååå intressant men svårt. Man får träna,träna,träna 😊