måndag 19 oktober 2015

SNART FÅR VI TÄNDA FÖRSTA LJUSET...




 
 
 
 
 
 
 
Godkväll!
 
 
Måndag igen och en helt ny vecka ligger framför oss.
Hoppas den har börjat bra för er!
 
Amanda och jag har varit till skogen idag och plockat lite granris och några små granar. Hon ville göra klart det nu innan bebisen kommer och det är nog klokt. Dagarna kommer nog att fyllas med andra saker i början så som bebisgos ♥ och annat mys!
 
När jag ändå har lite julfeeling så kör jag på lite adventsljusstaksinspiration ikväll!


Har ni någon favorit..?
 
 
 
 

 



 
 

 
 
 

 



 
 
 
 
 
 
 
 
 KRAM
 
 
 

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Alla ljusstakar du visar var fina, men min favorit om jag ska frångå de traditionella är Georg Jensens.. den vill jag ha i jul :-)

KRAM

FJÄDERNEJLIKAN sa...

De var fina alla du presenterade, men jag föredrar nog den jag hade ifjol, georg jensens. :-) Kramizz Laila